keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Pehmeä lasku

Työpuheluita on tullut ripotellen kiihtyvään tahtiin. Ensin ihmettelin itsekseni ja lopulta ääneen. Yksi soittaja sanoi, että Elisa ei tiennyt, että sä et ole vielä töissä.

Ja minä manasin Elisan. Ihmettelin hetken, että ketäköhän se Elisa on. Varmaan joku uusi työntekijä siellä keskuksessa. Seuraavassa puhelussa joku sanoi, että ei ollut Elisassa punaista pampulaa mun kohdallani. WHAT? Onneksi tässä kohtaa ymmärsin/muistin, että Elisahan on se meidän puhelinluettelon tapainen, mistä näkee kuka on talossa ja kuka lomalla.

Mä oon totisesti ollut lomalla. Mutta väitän, että salasana (ainakin joku niistä sadasta) on vielä muistissa. Ainakin ehkä. Vahva ehkä.

PS.
Kaikki puhelut on onneksi ollut hyväntuulisia, eikä yhtään kiukkuista. Onkohan työmaailma muuttunut mun poissaollessani?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!