tiistai 8. tammikuuta 2013

Viime tipassa...

"Mä olen unohtanut koko koulun!" totesi esikoinen sunnuntaina iltapalalla, viimeisen lomapäivän iltana.

Pitkä loma teki kyllä hyvää, vaikkakin sisarusten keskinäiset riidat lisääntyivät päivä päivältä. Loma vietettiin mummulassa ja kotona, ilman ihmeempiä kissanristiäisiä. Loman ainoat tehtävät oli koululaisen repun korjaus, synttärikutsujen teko ja Ella-elokuvan katsominen elokuvissa. Kaikki tuli suoritettua, viime tipassa, kuinkas muuten. Elokuviin rynnättiin viimeisen lomapäivän iltana, synttärikutsut tehtiin heti kotiintultua ja reppua korjasin kun lapset suoritti iltatoimiaan.

Mun viime vuotinen kehityskohteeni, lähteä ajoissa ja olla ajoissa, ei todellakaan toimi. Päinvastoin, olen ehkä vielä enemmän myöhässä kuin ennen. Pääsenköhän edes takaisin lähtöpisteeseen kunhan palaan töihin. Suorastaan inhoan sitä, kun ihmiset on myöhässä. Siis niitä, jotka eivät arvosta sinun aikaasi, tälläisiä kuin minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!